22.11.09

SUUUUUUCK MITT LIV ÄR ¨SÅ SUGIT NU!!!!!!!!!!!!!! jag har fått flunsan!!!!!!!!!!! har inte druckit på en vecka och rökt på 3dagar min mamma och mormor är här och jag som hade smidit perfekta planer att de skulle köpa massa kläder till mig..... hara bara fårr medecin pga JAG KAN TYP INTE GÅ UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suck livet imoron skulle jag gå på SPRITBUFFE!!!! 10pund!!! men jag kan ju knappt svälja mitt eget spott så det är ju ingen bra ide. i onsdags kollade jag på drottningens parad -_- det var då jag blev sjuk. här offrar man både liv och hälsa för att vara en god vän VAD FAN FÅR MAN FÖR DET?!??!! ingenting. blääääääääääääää sen ca kl 2 blev jag jätte sjuk men jag åkte till skolan sen dog jag. åkte hem en timme tidigare ORKADE INTE ENS KOLLA FACEBOOK då är man verkligen sjuk. sov i ca 20h men de börjar bli bättre så det är ju bra! hoppas jag är helt frisk på onsdag för jag vill gå på death disco! men nu dricker jag massa ingefärs te och dylikt suuuuck nu kom mina jobbiga grannar hem som tydligen inte kan hänga på sitt rum som alla andra utan MÅSTE sitta vid matbordet utanför min dörr. inte en lugn stund får man. nu ska jag limma en skål som jag hadde sönder igår, undrar vems det är! *spännande* hoppas annas så ingen blir arg. eller shane så kan jag betala tillbax in natura HEHE

Inga kommentarer: